Menu Close

Edukacinis bankas

Metodinio darbo kortelė

Knygų sąrašas

Naujai gautų knygų sąrašas (2022-04-07)

Edukacinė erdvė patyriminiam formų, spalvų pažinimui, sveikatos kompetencijos ugdymui

Tyriminės veiklos mėnuo

Matematikos diena gimnazijoje

Tiriamosios veiklos diena „Tyrinėdamas pasaulį tyrinėju save“

Dalyvavome respublikinėje konferencijoje

Patyriminis mokymas

Video „Edukacinė erdvė patyriminiam formų, spalvų pažinimui, sveikatos kompetencijos ugdymui“

Patyriminis formų, spalvų pažinimas, sveikatos kompetencijos ugdymas

PASAKYK MAN -AŠ PAMIRŠIU, ĮTRAUK MANE -AŠ IŠMOKSIU

Žaidimas „Surask savo vietą“

„Nuo sėklos iki sėklos“ – projektas apie augalą ir kūrybą

„Basakojai“

Vaikai žolynėlių pasaulyje

„Daržovės gali dažyti“

Kuri dėžutė su žaislu greičiau priartės prie vaiko

Eksperimentas su vandeniu ir spalvomis

Tyrimas „Guminis kiaušinis“

Eksperimentas su vandeniu ir kartonu

Spalvų pažinimas

„Sraigė“

Patyriminė veikla „Žirniukų“ grupėje

Grybų pažinimas

Spalvos ir spalviukai

Spalvų pažinimas gamtoje

Burbulų auginimas

Kaip senų senovėje žmonės pasidarydavo duonos

Patyriminis skaičiaus ir skaitmens įtvirtinimas

Ledo pilis

Pagal pasaką Trys paršiukai

„Lietutis“ ( vanduo ant skirtingų paviršių)

Kiekvieną dieną lauke Vabalų gyvenimas

Pasiteisinusios pažintinės-edukacinės išvykos ir siūlomos erdvės pamokoms vesti už mokyklos ribų – LL3 projektas „Augdamas atsakingai auginu“

Vykdyti ilgalaikiai projektai – LL3 projektas „Augdamas atsakingai auginu“

IKT priemonės, kuriomis gali pasinaudoti rajono ugdymo įstaigos, įgyvendindamos patyriminį ugdymą – LL3 projektas „Augdamas atsakingai auginu“

Patalpos, kuriomis gali pasinaudoti rajono ugdymo įstaigos, įgyvendindamos patyriminį ugdymą – LL3 projektas „Augdamas atsakingai auginu“

Žmogiškieji resursai, kuriais gali pasinaudoti rajono ugdymo įstaigos, įgyvendindamos patyriminį ugdymą – LL3 projektas „Augdamas atsakingai auginu“

Triukas su ledu

Termometras

Su balionu

Statiniai iš sniego

Atrandu, jaučiu, pritaikau

Vandens savybės

Skip to content