Naujienos

Meninio skaitymo konkursas „Vaikystės žodžiai“ 2019-04-03 Meninio skaitymo konkursas „Vaikystės žodžiai“

Raseinių Šaltinio progimnazijoje vyko Raseinių rajono ugdymo įstaigų mokinių meninio skaitymo konkursas ,,Vaikystės žodžiai“, kurį organizavo šios progimnazijos pagalbos mokiniui specialistės. Į renginį susirinko mokiniai iš Raseinių Viktoro Petkaus pagrindinės mokyklos, Raseinių specialiosios mokyklos, Raseinių lopšelio-darželio ,,Liepaitė“, Raseinių Šaltinio progimnazijos, Viduklės Simono Stanevičiaus, Nemakščių Martyno Mažvydo, Ariogalos,   Betygalos  Maironio, Šiluvos gimnazijų, Žaiginio Pranciškaus Šivickio mokyklos-daugiafunkcio centro.

Plačiau
Apie „Bočią“, „Tarantelą“ ir vaistus nuo depresijos 2019-03-27 / Projektų naujienos Apie „Bočią“, „Tarantelą“ ir vaistus nuo depresijos

„Jei palankios galimybės nesibeldžia – pastatyk duris“ – taip teigia amerikietis aktorius komikas Milton Berle. Tokios durys Raseinių krašto pagyvenusiems žmonėms buvo pastatytos prieš aštuonerius metus – 2012 metais įsteigtas Raseinių TAU, kuris veikia prie Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnybos. Su metais didėja TAU lankytojų skaičius, plečiasi organizuojamų veiklų spektras. Šiuo metu universitetą sudaro 4 fakultetai: fizinio aktyvumo, psichinės ir dvasinės sveikatos, socialinių ir humanitarinių mokslų, kultūros ir meno. 1-3 kartus per mėnesį studentai renkasi į bendras paskaitas. Čia jie klausosi tiek vietinių, tiek kviestinių lektorių.

Plačiau
Susitikome po 20-ties metų 2019-02-27 Susitikome po 20-ties metų

Raseinių rajono ugdymo įstaigų bibliotekininkės, lietuvių kalbos mokytojos vasario 21 d. vykome į tarptautinę Vilniaus knygų mugę, kurios šūkis šiemet buvo „Po 20-ies metų“.  Jubiliejinėje Vilniaus knygų mugėje dalyvavome kultūrinėse programose, aplankėme naujas erdves, susitikome su lietuvių ir užsienio autoriais, kai kas sulaukėme ir Mugės gimtadienio staigmenų.

Plačiau
Konferencija užsienio kalbų mokytojams - Nemakščių Martyno Mažvydo gimnazijoje 2019-02-25 Konferencija užsienio kalbų mokytojams - Nemakščių Martyno Mažvydo gimnazijoje

   „Tikrasis atradimų kelias – ne naujų vietų ieškojimas, o pažvelgimas į jas kitomis akimis.“ Šia išmintinga citata 2019 metų vasario 20 dieną mūsų Nemakščių Martyno Mažvydo gimnazijoje prasidėjo respublikinė teorinė–praktinė užsienio kalbų mokytojų konferencija „Mokytojo ūgtis – mokinio ūgtis“. Ją organizavo šios gimnazijos  anglų kalbos mokytoja metodininkė Rasa Danauskienė, anglų kalbos vyresnioji mokytoja Reda Mėlinienė, rusų kalbos mokytoja metodininkė Virginija Bartkienė ir Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnyba.

Plačiau
Pasaulis vaiko akimis 2019-01-25 Pasaulis vaiko akimis

Raseinių lopšelio-darželio „Saulutė“ filosofija remiasi Emilio Reggio ugdymo sistemos idėjomis, kuomet akcentuojamas vaikas ir jo kūrybiškumo atskleidimas, puoselėjimas ir skatinimas. Šios ugdymo sistemos pradininkas, filosofas Loris Malaguzzi teigia, kad vaikas yra sudarytas iš šimto. Vaikas turi šimtą kalbų, šimtą rankų, šimtą minčių, šimtą būdų galvoti, žaisti ir kalbėti, šimtą būdų girdėti, žavėtis ir mylėti. Jis turi šimtą džiaugsmų dainuoti ir suprasti, šimtą pasaulių atrasti, išrasti, šimtą pasaulių įsivaizduoti.

Plačiau
2019-01-21 Apie reagavimo į savižudybių riziką Raseinių rajone algoritmo diegimą mokslinėje spaudoje

Savižudybė - viena pagrindinių mirties priežasčių jaunų asmenų grupėje. Tai dažnesnė mirties priežastis nei žūtis avarijose ar mirtis dėl išorinių sužeidimų. Savižudybės atneša ne tik emocinius sunkumus likusiems gyviems asmenims, bet ir ekonominius nuostolius, be to, savižudybių paplitimo rodikliai atspindi ir bendrą valstybės gyventojų psichikos sveikatos būklę.

Plačiau
Formuojamasis vertinimas - mokinio individualiai pažangai skatinti 2019-01-17 Formuojamasis vertinimas - mokinio individualiai pažangai skatinti

Vienas  iš  esminių  veiksnių,  lemiančių  mokinių  mokymosi  pasiekimus  ir  skatinančių  mokinių  motyvaciją,  yra  mokyklos  pasiekimų vertinimo kultūra. Šalies mokyklų vertinimo duomenys rodo, kad šiuo metu susiformavusi pasiekimų vertinimo praktika  mokyklose  dar  nepakankamai  atliepia  dabarties  mokyklai  keliamus  uždavinius,  todėl  ieškoma  būdų,  kaip  ją  tobulinti.  Kiekvieno  mokinio  pasiekimų  ir  pažangos  vertinimo  tradicijų  ir  praktikų  sistemos  kaita  nėra  tokia  greita  ir  lengva,  kaip  norėtųsi – ji skatina mokytoją permąstyti savo veiklą klasėje, ieškoti sėkmingų metodikų ir strategijų, padedančių veiksmingai teikti grįžtamąjį ryšį ir pagalbą. Svarbu tartis ir priimti bendrus mokyklos  bendruomenės  susitarimus,  kaip  mokykloje  turėtų  nuolat vykti mokinių pasiekimų vertinimas ir stebėjimas, ir kaip teikiama  grįžtamoji  informacija  mokiniams,  taip  pat  ir  tėvams  apie mokinio ugdymą ir mokymąsi.

Plačiau