Ugdymo įstaigų vadovai įgyvendindami  40 val. programos  „Švietimo įstaigų vadovų dalyvaujančios ir bendradarbiaujančios lyderystės stiprinimas“ III modulį  „Praktinė patirtis pažįstant unikalios kultūros mokyklas“  dalyvavo išvažiuojamoje vienos dienos stažuotėje „Vaiko mokymosi motyvacijos kelias Tėkmės mokykloje“. Ši stažuotė vyko balandžio 17 d.

   Stažuotės metu turėjome puikią galimybę susipažinti su unikalia Tėkmės mokykla.

   Daugiau informacijos rasite  https://tekmesmokykla.lt/tekme/.

Dalinamės stažuotės dalyvių įžvalgomis:

  • „Aš asmeniškai dar kartą įsitikinau, koks svarbus vadybiniame darbe komandinis darbas ir veikimas kartu. Labai svarbi komunikacija. Jie labai daug dėmesio skiria individualiai mokinių pažangai. Jų sėkmė - bendruomeniškumas, nes labai daug tėvų kartu su mokykla priima sprendimus. Labai daug..., kad tiki tuo ką daro. Jaunas, veržlus ir inovatyviai mąstantis pedagogų kolektyvas. Tai pirminės mintys. Reikia dar šiek tiek atsitraukti, dar permąstyti ir įžvalgų, manau, bus daugiau. Aciū visiems už bendrystę“ (Vaiva);
  • „Džiaugiuosi ir dėkoju už šiandienos patirtis ir bendrystę. Jaukumas slypi paprastose detalėse: pūkuotose šlepetėse, šiltame žvilgsnyje, virėjos pasakytame "labas". Patiko administracijos "paklodė" su tvirtu pademonstravimu, kad nėra nesvarbaus paklodės kampo, visame kame turi būti dermė: tiek naujų vėjų paieškoje, tiek seno žinojimo įtvirtinime, tiek finansuose ir svarbiausia, kaip tai gali atsiliepti emociniam laukui.“(Lina);
  • „Paprasti žmonės didelius darbus nudirba, reikia tik idėjos, ja tikėti ir nesustoti. Tegul Tėkmės mokyklos sėkmė ir standartų nesilaikymas mums būna pavyzdys gyvenimo iššūkiuose.“ (Aivaras);
  • „Va tokį ugdymą ir auklėjimą aš suprantu (man priimtinas). Toks ugdymas augina stiprią, atsakingą, sugebančią priimti sprendimus, savarankišką asmenybę. Pats vaikas renkasi, susiduria su pasekmėmis, sprendžia iškilusias problemas, priima sprendimus. Man tas pasakymas "aš galiu" priminė mano vaikus mažiukus "aš pats".(Aivaras);
  • „Vos pradėjus bendrauti su mokyklos atstovėmis įsijungė vidinis barometras, rodantis, kad vat taip aš suprantu, jaučiu ir matau švietimo sistemą - atvirą, smalsią, įtraukiančią, matančią, reaguojančią. Tas „paklodės tampymo“ principo supratimas, šiandien tu gali timptelti į savo pusę, bet tada mano šonas šąla, musės kanda, yra unikalus. Kad visiems būtų gera ir komfortiška turi derėti viskas (kompromiso ir komforto ieškojimas laikantiems paklodę): ir ugdymo strategijos ir emocinis klimatas ir vadybiniai sprendimai. Žavėjo visuminis požiūris ir kūrybiškumas stebimas ir jaučiamas visose aplinkose, bendraujant su vaikais, darbuotojais. Sužavėjo taikoma sraigtelio strategija: mažas sraigtelis, išjudina didesnį ir viskas vardan vaiko gerovės - turinčio šaknis ir sparnus. Diena prabėgo vienu įkvėpimu. Visos programos dalys naudingos ir reikalingos profesiniam ir asmeniniam augimui ir svarbiausia (mano supratimu) bendrystės stiprinimui“ (Sandra);
  • „Tęstinumas ir krumpliaračio sukimas nuo mažens pagal pasirinktas ugdymo srategijas lemia visos bendruomenės sėkmę. Sklandžią jų Tėkmę užpildo atidumas vaikų gyvenimo akimirkoms. Jiems leidžiama palikti įprastą komforto zoną ir išbandyti tai, ką jie sugeba, kad vėliau tuos įgūdžius galėtų pritaikyti savo gyvenime“. (Indrė);
  • „Klausantis pranešimo apie mokyklą, atrodė, jog ten viskas vyksta savaime – viskas „išdirbta“ ir „išgyventa“ iki mažiausių smulkmenų. Man labiausiai patiko vadovų požiūris į mokyklą ir ugdymą – jie tiki tuo ką daro ir tai atsiliepia visai bendruomenei. Kai vadovai „užkuria“ kolektyvą ( o tai geba ne visi), tada galima ir kalnus nuversti. (Ieva)

Straipsnelį sudėjo: 
Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnybos direktoriaus pavaduotoja Silva Morkevičienė

Ačiū
0
Nesudomino
0

Ankstesnės naujienos

Nuvilnijo pasirengimo velykoms festivalis 2024-03-22 Nuvilnijo pasirengimo velykoms festivalis

Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnyba, Raseinių Rajono kultūros centras ir Raseinių technologijų ir verslo mokykla apsijungė bendro projekto įgyvendinimui – suorganizavo Raseinių TAU studentams „Pasirengimo velykoms festivalį“.

Plačiau
Pirma tapytojų paroda 2024-03-22 Pirma tapytojų paroda

Raseinių TAU studentai, tapybos pradžiamokslio lankytojai, kurie tik pirmus metus pradėjo savo kūrybinį kelią, dauguma pirmą kartą paėmė teptuką į rankas, džiaugiasi savo pirmu darbeliu. Mus moko mokytoja Silva Morkevičienė. Kviečiame pasidžiaugti mūsų pirmu darbeliu ir aplankyti mūsų darbų parodą Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnybos patalpose adresu T. Daugirdo 7-2.

Plačiau
Knygnešio dienos 2024 renginiai 2024-03-18 Knygnešio dienos 2024 renginiai

„Tėvynė – tai šventas žodis, kuris atplėšia mokslininką nuo knygos, atitraukia valstietį nuo arklo, valdininką nuo rašomojo stalo ir surenka visus prie vienos vėliavos, į kurią jie žiūri didvyrio drąsumu ir kankinio pasiaukojimu“. (F. Šileris) Šventiškai ir džiugiai nuvilnijo per visą šalį renginiai, skirti Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienai paminėti. Jos tąsa – kovo 16-oji – Knygnešio diena. Ši diena skirta prisiminti ir pagerbti žmones, kurių dėka buvo apgintas ir išsaugotas lietuviškas žodis.

Plačiau
„Pastoliai“ mokymuisi 2024-02-22 „Pastoliai“ mokymuisi

Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnyba kartu su Švietimo centro metodininkais, vasario 21 d. pakvietė Rajoninių dalykinių metodinių būrelių pirmininkus į vienos dienos stažuotę "Šiuolaikinės pamokos vadyba. Kauno Babtų gimnazijos patirtys". Parengti stažuotės programą padėjo Ingrida Jankauskienė, Kauno r. Babtų gimnazijos pavaduotoja ugdymui. Stažuotės lektorė - Renata Liagienė, Kauno r. Babtų gimnazijos direktorė, mokyklų veiklos kokybės išorės vertintoja, įsivertinimo konsultantė. Mokymai prasidėjo nuo pamokos, jos praktinių užduočių ir "pastolių" mokymuisi statymo. Tikimės, kad pedagogų parsivežtos idėjos ir metodai pasitarnaus pamokos sėkmingam įgyvendinimui. Mokinių pagerėję rezultatai - bus geriausias stažuotės rezultatas, kurio tikimės.

Plačiau