Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnyba, Raseinių Rajono kultūros centras ir Raseinių technologijų ir verslo mokykla apsijungė bendro projekto įgyvendinimui – suorganizavo Raseinių TAU studentams „Pasirengimo velykoms festivalį“.
PlačiauAnkstesnės naujienos
Raseinių TAU studentai, tapybos pradžiamokslio lankytojai, kurie tik pirmus metus pradėjo savo kūrybinį kelią, dauguma pirmą kartą paėmė teptuką į rankas, džiaugiasi savo pirmu darbeliu. Mus moko mokytoja Silva Morkevičienė. Kviečiame pasidžiaugti mūsų pirmu darbeliu ir aplankyti mūsų darbų parodą Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnybos patalpose adresu T. Daugirdo 7-2.
Plačiau„Tėvynė – tai šventas žodis, kuris atplėšia mokslininką nuo knygos, atitraukia valstietį nuo arklo, valdininką nuo rašomojo stalo ir surenka visus prie vienos vėliavos, į kurią jie žiūri didvyrio drąsumu ir kankinio pasiaukojimu“. (F. Šileris) Šventiškai ir džiugiai nuvilnijo per visą šalį renginiai, skirti Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienai paminėti. Jos tąsa – kovo 16-oji – Knygnešio diena. Ši diena skirta prisiminti ir pagerbti žmones, kurių dėka buvo apgintas ir išsaugotas lietuviškas žodis.
PlačiauRaseinių rajono švietimo pagalbos tarnyba kartu su Švietimo centro metodininkais, vasario 21 d. pakvietė Rajoninių dalykinių metodinių būrelių pirmininkus į vienos dienos stažuotę "Šiuolaikinės pamokos vadyba. Kauno Babtų gimnazijos patirtys". Parengti stažuotės programą padėjo Ingrida Jankauskienė, Kauno r. Babtų gimnazijos pavaduotoja ugdymui. Stažuotės lektorė - Renata Liagienė, Kauno r. Babtų gimnazijos direktorė, mokyklų veiklos kokybės išorės vertintoja, įsivertinimo konsultantė. Mokymai prasidėjo nuo pamokos, jos praktinių užduočių ir "pastolių" mokymuisi statymo. Tikimės, kad pedagogų parsivežtos idėjos ir metodai pasitarnaus pamokos sėkmingam įgyvendinimui. Mokinių pagerėję rezultatai - bus geriausias stažuotės rezultatas, kurio tikimės.
PlačiauRespublikos bendrojo ugdymo mokyklų pradinių (3-4) klasių mokinių kūrybinis konkursas „Augu su pasaka“ yra puiki iniciatyva ugdyti vaikų kūrybiškumą, saviraiškos įgūdžius ir kultūrinį sąmoningumą. Mokiniai skatinami kurti, išreikšti save bei ugdyti kitas svarbias kompetencijas. Jie turi galimybę parodyti savo kūrybiškumą, kuriant pasakų veikėjus, istorijas ar net unikalias pasakų pasaulio detalės, gali geriau suprasti literatūrinio kūrinio kūrimo procesą ir pasinerti į pasakų pasaulį. Temos, susijusios su pasakomis, skatina mokinius domėtis kultūriniu paveldu, liaudies pasakomis ir kitais kultūros aspektais, o pasakų ir mitų tyrinėjimas leidžia vaikams pažinti įvairias istorines ir socialines temas.
Plačiau