Atnaujinta matematikos bendroji ugdymo programa įpareigoja mokytojus atkreipti dėmesį, kad šiuolaikinis ugdymas grindžiamas mokytojų ir mokinių dialogu. Svarbu, kad kiekvienas mokinys bręstų kaip asmenybė pagal savo poreikius ir išgales. Siekti, kad mokiniai įgytų kompetencijų, kurios būtinos tolimesniam mokymuisi ir prasmingam gyvenimui šiuolaikinėje visuomenėje. Norint išugdyti tokias mokinių kompetencijas, būtina mokinį įtraukti į aktyvų mokymąsi.

   Tuo tikslu 2023 m. balandžio 26 d. rajono matematikos mokytojams buvo suorganizuotas susitikimas su  Klaipėdos matematikos mokytojais. Matematikos mokytojai dalyvavo:

  • matematikos dirbtuvėse ,,Pitagoro sapnas”, kurias vedė Rūta Jegnoraitė-Juškienė, Klaipėdos Baltijos gimnazijos matematikos vyresnioji mokytoja, Gerda Surgautaitė, Klaipėdos Baltijos gimnazijos neformaliojo švietimo mokytoja, Andrius Chomičius, Klaipėdos Baltijos gimnazijos neformaliojo švietimo kūrybinės matematikos mokytojas.
  • apskrito stalo diskusijoje –„Kolegialus mokymasis dėl matematikos pasiekimų gerinimo“. Patirtimi dalinosi Dovilija Jančiauskienė, Klaipėdos miesto matematikos mokytojų metodinio būrelio pirmininkė, Rasa Karapetian, Klaipėdos licėjaus matematikos mokytoja ekspertė.

   Mokytojai pasisėmė idėjų kaip suspėti pakartoti su mokiniais ruošiantis PUPP ir VBE, pasitvirtino, kad susiduria su tokiomis pačiomis problemomis ir iššūkiais, diskutavo, kaip dirbti su šiuolaikiniais mokiniais, kaip juos motyvuoti.

   Po susitikimo Raseinių Šaltinio progimnazijos matematikos mokytoja metodininkė Silva Bartusevičienė sako: „privertė į matematiką pažvelgti „kitu kampu“, vizualizuoti uždavinius“.

   Dėkojame Klaipėdos miesto pedagogų švietimo kultūros centro kolegoms, matematikos mokytojams už pasidalintą įdomią patirtį. Manome, kad kolegialumas, bendradarbiavimas, mokymasis kartu – pagrindinės vertybės, kurios sudaro atsakingą požiūrį į profesionalumą.

Saulė Sitavičienė, Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnybos metodininkė

Ačiū
0
Nesudomino
0

Ankstesnės naujienos

Virtualios realybės kelionė pamokoje 2023-04-28 Virtualios realybės kelionė pamokoje

Virtuali edukacinė kelionė po skirtingas šalis, objektus po truputį tampa įprasta praktika muziejuose, kultūriniuose renginiuose, tačiau suaugusiųjų švietimo centruose, mokyklose dar virtualia realybe papildytos pamokos vis dar inovacija. 

Plačiau
Stažuotės UT atnaujinimui 2023-04-19 Stažuotės UT atnaujinimui

Balandžio 6 d. grupė Raseinių rajono mokytojų dalyvavo trumpalaikėje stažuotėje „Kaip dirbti pagal atnaujintas dalyko programas“ Kauno Kazio Griniaus progimnazijoje. Savo patirtimis dalinosi net 6 šios ugdymo įstaigos mokytojai. Buvo pristatyta pamokos, orientuotos į mokinių kompetencijų ugdymą, struktūra, pamokos uždavinio formulavimo principai, susiejant juos su įsivertinimo kriterijais, tarpdalykinės integracijos pavyzdžiai ir pan. Pasirinktas įdomus mokymų būdas – praktikumas, kai nuvykę mokytojai tapo mokiniais ir patys turėjo galimybę pajusti, kaip tikslingiau organizuoti ugdymo procesą, siekiant ugdyti įvairias mokinių kompetencijas. Be abejo, visa tai nėra absoliučiai nauja bet kuriam ilgesnį laiką dirbančiam mokykloje mokytojui. 

Plačiau
Įtraukusis ugdymas. Mokytojas+Tėvai+Mokinys=Sėkmė 2023-04-19 Įtraukusis ugdymas. Mokytojas+Tėvai+Mokinys=Sėkmė

Balandžio 17 d. Raseinių rajono ugdymo įstaigų švietimo pagalbos specialistai dalyvavo vienos dienos stažuotėje „Elgesio ar/ir emocijų sutrikimų turinčio mokinio įtraukties sėkmė ir iššūkiai“, kuri vyko „Diemedžio“ ugdymo centre.

 

Plačiau