Kintantis požiūris į ugdymo procesą skatina keistis ir kelia naujų reikalavimų mokytojui – imtis kitokių, neįprastų vaidmenų, apmąstyti, plėtoti turimas kompetencijas ir įgyti naujų. Mokytojui nebepakanka būti tik geru savo dalyko specialistu. Būtinas atvirumas naujovėms, savarankiškumas, lankstumas, bendradarbiavimo įgūdžiai, gebėjimas priimti brandžius profesinio tobulėjimo sprendimus.
Pasidalinti savo žiniomis ir patirtimis apie šiuolaikines ugdymo aktualijas lapkričio 4 d. į Raseinių meno mokyklos Ariogalos skyrių rinkosi mokytojai iš respublikos meno/muzikos mokyklų: Kauno Miko Petrausko scenos menų mokyklos, Kauno Aleksandro Kačanausko muzikos mokyklos, Kauno 1-osios muzikos mokyklos, Jurbarko Antano Sodeikos meno mokyklos, Elektrėnų sav. Vievio meno mokyklos, Kauno sakralinės muzikos mokyklos ir, žinoma, iš Raseinių meno mokyklos. Buvo parengta ir pristatyta 15 įvairiausių temų, susijusių su vaikų ugdymu meno/muzikos mokyklose, pranešimų: nuo neurolingvistinio programavimo metodų taikymo, kompiuterinio raštingumo galimybių panaudojimo, alfa kartos vaikų, autistiškų vaikų ugdymo ypatumų, ugdytinių vaizduotės plėtojimo, motyvacijos skatinimo iki savanorystės galimybių plėtojimo, edukacinių žaidimų taikymo, repertuaro įvairovės įtakos vaikų motyvacijai. Nuoširdus ir atviras bendravimas, diskusijos apie mokslo žiniomis pagrįstų ugdymo metodų taikymo praktikoje galimybes praturtino kiekvieno konferencijos dalyvio žinių bagažą, nuteikė ieškoti naujų ugdymo formų, kurios leistų užmegzti glaudesnį ryšį tarp mokytojo ir mokinio, siekiant geresnių ugdymo(si) rezultatų.
Konferencijos, kuri jau tampa tradicine, iniciatorė ir organizatorė – Alina Skirmantaitė-Ivoškienė, Raseinių meno mokyklos Ariogalos skyriaus fortepijono vyresnioji mokytoja.
Parengė Valdonė Balčaitienė, Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnybos metodininkė