Naujienos

Formuojamasis vertinimas - mokinio individualiai pažangai skatinti 2019-01-17 Formuojamasis vertinimas - mokinio individualiai pažangai skatinti

Vienas  iš  esminių  veiksnių,  lemiančių  mokinių  mokymosi  pasiekimus  ir  skatinančių  mokinių  motyvaciją,  yra  mokyklos  pasiekimų vertinimo kultūra. Šalies mokyklų vertinimo duomenys rodo, kad šiuo metu susiformavusi pasiekimų vertinimo praktika  mokyklose  dar  nepakankamai  atliepia  dabarties  mokyklai  keliamus  uždavinius,  todėl  ieškoma  būdų,  kaip  ją  tobulinti.  Kiekvieno  mokinio  pasiekimų  ir  pažangos  vertinimo  tradicijų  ir  praktikų  sistemos  kaita  nėra  tokia  greita  ir  lengva,  kaip  norėtųsi – ji skatina mokytoją permąstyti savo veiklą klasėje, ieškoti sėkmingų metodikų ir strategijų, padedančių veiksmingai teikti grįžtamąjį ryšį ir pagalbą. Svarbu tartis ir priimti bendrus mokyklos  bendruomenės  susitarimus,  kaip  mokykloje  turėtų  nuolat vykti mokinių pasiekimų vertinimas ir stebėjimas, ir kaip teikiama  grįžtamoji  informacija  mokiniams,  taip  pat  ir  tėvams  apie mokinio ugdymą ir mokymąsi.

Plačiau