Darbotvarkė:
- Kas yra Office 365 ir kam jis reikalingas;
- Naudingos Office 365 programos;
- Programa Teams – pirmi žingsniai, kaip vesti nuotolinius mokymus;
- Klausimai lektoriui.
Lektorius – Lukas Genys, IT pardavimų vadovas Baltijos šalims.
Nuorodą į paskaitą galima rasti registracijos puslapyje.
Nacionalinės švietimo agentūros specialistai atnaujino rekomenduojamų „Skaitmeninių mokymo priemonių nuotoliniam mokymui(si)“ sąrašą, kuriame pateikiamos įvairios mokymosi priemonės ir šaltiniai, suskirstyti pagal ugdymo sritis ir mokymo priemonių paskirtį. Sąrašas atnaujinamas 2 kartus per savaitę: trečiadienį ir penktadienį. Naudotojų patogumui sąrašas yra pateikiamas ir leidinio formatu.
Ankstesnės naujienos
Kviečiame pasinaudoti galimybe nemokamai tobulėti. Jau galima registruotis.
Darbotvarkė:
1. Įžanga: kodėl rekomenduojama naudoti vieną platformą mokykloje?
2. Moodle, Google classroom ir Microsoft Office 365 platformų skirtumai.
3. Kokias naudas Mokykla gauna įsidiegus Microsoft Office 365.
4. Microsoft TEAMS akademinis panaudojimas.
Lektorius – Lukas Genys, IT pardavimų vadovas Baltijos šalims.
Bandom?! Mokytoja žingsnis po žingsnio kartu su jūsų vaiku pieš ir tapys, aptars rezultatą, patars ir džiaugsis praleistu laiku.
PlačiauLietuvoje paskelbus karantiną dėl Covid 19 viruso, sustabdytas ikimokyklinio ugdymo procesas darželiuose, o ugdymą(si) rekomenduojama perkelti į namus, nuolat konsultuojantis su ugdytinių tėvais. Vis dažniau išgirstame apie ikimokyklinio nuotolinio ugdymo(si) proceso neefektyvumą, neva toks ugdymas nei visavertis, nei efektyvus, nes mažamečiai, be tėvų pagalbos, negali atlikti užduočių, kurias paruošia ir rekomenduoja grupių mokytojos. Mitas. Darželiuose, veiklų metu, daugeliui mažamečių ugdytinių prireikia pedagogo ar kitų specialistų pagalbos, juk vaikai mokosi padedami suaugusiųjų. Apgalvotas ir tinkamai parengtas pedagogų užduotis, tėvai, konsultuodamiesi su mokytojomis, gali ir šiuo metu daugelis noriai atlieka drauge su savo mažamečiais vaikais.
PlačiauŠvietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius patvirtino nacionalinius mokytojų kvalifikacijos tobulinimo prioritetus 2020–2022 m. Prioritetai kaip tik orientuoti į šiuo metu kylančius iššūkius – skaitmeninis raštingumas, ugdymas atsižvelgiant į skirtingus mokinių poreikius, lyderystės gebėjimų stiprinimas.
Plačiau