Siekiant tobulinti mokyklose ugdymo procesą bei jo kokybę, vienas iš labiausiai pasiteisinančių  komandinio darbo metodų yra kolegialus grįžtamasis ryšys. Jo dėmesio centre  yra pamoka ir mokinių bei mokytojo mokymasis. Kolegialūs mokymosi procesai padeda mokytojams išsiaiškinti, kokie veiksniai prisideda prie pamokos efektyvumo didinimo ir padeda mokiniams mokytis. Tam reikia sukurti mokykloje vidinę grįžtamojo ryšio kultūrą. Mokytojų vienas kito pamokų stebėjimas ir po to sekantis kolegialus grįžtamais ryšys kiekvienam asmeniškai suteikia puikią galimybę mokytis.  Dalyvaudami pamokose, mokytojai suteikia vienas kitam vertingos informacijos apie save ir savo aplinką, apie darbą pamokų metu. Tai suteikia jiems stiprybės ir impulsų pamokinės veiklos optimizavimui bei asmeniniam tobulėjimui.

   Lapkričio 25 d. Raseinių r. Nemakščių Martyno Mažvydo gimnazijoje vyko Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnybos ir šios gimnazijos atstovų produktyvus susitikimas dėl rajoninio kvalifikacijos tobulinimo grįžtamojo ryšio modelio kūrimo. Tikslas – stiprinti mokytojų tarpusavio mokymosi kultūrą, metodiškai diegiant kolegialaus grįžtamojo ryšio sistemą. Buvo aptarti aktualūs klausimai, jau įgyvendintos veiklos bei numatyti tolesni veiksmai šio modelio rengimui.

Audronė Kumpikevičienė, Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnybos metodininkė

Ačiū
0
Nesudomino
0

Ankstesnės naujienos

Nesaugus interneto naudojimas 2019-11-12 Nesaugus interneto naudojimas

Pastaruoju metu žalingo turinio sklaidos internete reguliavimas yra viena iš aktualių informacinės visuomenės plėtros problemų. Internetas, jei juo nepilnamečiai naudojasi be suaugusiųjų priežiūros, gali sukelti nemažai pavojų. Saugiam vaikų darbui internete turi būti skirtas ypatingas dėmesys. Todėl lapkričio 8 d. Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnyba kartu su Kovos su prekyba žmonėmis ir išnaudojimu centru (KOPŽI) organizavo seminarą tema „Kada internetas tampa pavojingu nepilnamečiams?“. Šios programos tikslas – supažindinti specialistus, dirbančius su nepilnamečiais, apie vaikų išnaudojimą ir verbavimą internete.

Plačiau