
Vienas iš esminių veiksnių, lemiančių mokinių mokymosi pasiekimus ir skatinančių mokinių motyvaciją, yra mokyklos pasiekimų vertinimo kultūra. Šalies mokyklų vertinimo duomenys rodo, kad šiuo metu susiformavusi pasiekimų vertinimo praktika mokyklose dar nepakankamai atliepia dabarties mokyklai keliamus uždavinius, todėl ieškoma būdų, kaip ją tobulinti. Kiekvieno mokinio pasiekimų ir pažangos vertinimo tradicijų ir praktikų sistemos kaita nėra tokia greita ir lengva, kaip norėtųsi – ji skatina mokytoją permąstyti savo veiklą klasėje, ieškoti sėkmingų metodikų ir strategijų, padedančių veiksmingai teikti grįžtamąjį ryšį ir pagalbą. Svarbu tartis ir priimti bendrus mokyklos bendruomenės susitarimus, kaip mokykloje turėtų nuolat vykti mokinių pasiekimų vertinimas ir stebėjimas, ir kaip teikiama grįžtamoji informacija mokiniams, taip pat ir tėvams apie mokinio ugdymą ir mokymąsi.
Plačiau