Vienas iš esminių veiksnių, lemiančių mokinių mokymosi pasiekimus ir skatinančių mokinių motyvaciją, yra mokyklos pasiekimų vertinimo kultūra. Šalies mokyklų vertinimo duomenys rodo, kad šiuo metu susiformavusi pasiekimų vertinimo praktika mokyklose dar nepakankamai atliepia dabarties mokyklai keliamus uždavinius, todėl ieškoma būdų, kaip ją tobulinti. Kiekvieno mokinio pasiekimų ir pažangos vertinimo tradicijų ir praktikų sistemos kaita nėra tokia greita ir lengva, kaip norėtųsi – ji skatina mokytoją permąstyti savo veiklą klasėje, ieškoti sėkmingų metodikų ir strategijų, padedančių veiksmingai teikti grįžtamąjį ryšį ir pagalbą. Svarbu tartis ir priimti bendrus mokyklos bendruomenės susitarimus, kaip mokykloje turėtų nuolat vykti mokinių pasiekimų vertinimas ir stebėjimas, ir kaip teikiama grįžtamoji informacija mokiniams, taip pat ir tėvams apie mokinio ugdymą ir mokymąsi.
PlačiauSavižudybė - viena pagrindinių mirties priežasčių jaunų asmenų grupėje. Tai dažnesnė mirties priežastis nei žūtis avarijose ar mirtis dėl išorinių sužeidimų. Savižudybės atneša ne tik emocinius sunkumus likusiems gyviems asmenims, bet ir ekonominius nuostolius, be to, savižudybių paplitimo rodikliai atspindi ir bendrą valstybės gyventojų psichikos sveikatos būklę.
Raseinių Šaltinio progimnazijos psichologė Birutė Balsevičienė tarptautiniame moksliniame žurnale „Visuomenės saugumas ir viešoji tvarka“, 2018, (21 Nr.) publikavo tyrimą apie reagavimo į savižudybių riziką algoritmo taikymo Raseinių rajono savivaldybėje ypatumus.
Daugiau skaitykite čia. https://www.mruni.eu/kpf_